- август 5, 2014
- 11:28 am
В студията, публикувана от Harvard Business Review, Тим Браун обяснява основите на дизaйн мисленето – постaвянето на проблема на човека в центъра, обграждането с решения, които са систематични, дългосрочни и многокомпонентни. Идеята да се подхожда като дизайнер или проектант към решаване на проблема води до няколко ползи: винаги започваме от начало, отпимисти сме за намирането на решение, в центъра e емпатията. Можем да пробваме по-бързо, по-лесно и по-ефективно, дали идеите ни ще издържат на проверка.
Тим Браун дава пример за основите на дизайн мисленето и Едисон. Едисон изобретява не само крушката, но и инфраструктурата за съществуване на масова електрификация, за да бъде изобретението му наистина ползвано ефективно.
Изтегли тук: Harvard Business Review-on-Design-Thinking