- юли 16, 2014
- 11:24 am

Когато, преди три години, стартира проучването на Nielsen, „Иновации в консуматорските стоки“, целта му е да постави в светлината на прожектора успешни нови продукти и да сподели отличните практики в създаването на иновaции. До момента Nielsen са анализирали над 17 000 продукти и са излъчили 62-ма победители.
В анализа за 2014 година са изследвани 3463 бързооборотни продукти, излезли на пазара от началото на 2012 година, като 14 от тях, отговарят на критериите за влизане в „елита на иноваторите“.
Първоначалната идея за популяризиране на добрите практики в иновациите е доразвита, като се разгръща в задълбочен анализ на причините за успеха и формулирането на няколко основни принципи:
- „Променяща пазара“ иновация е възможна във всяка компания и във всяка продуктова категория.
- Мениджърите предлагат много дефиниции за иновация; клиентите се фокусират върху решаването на проблеми и задоволяването на потребности.
- Развитието на продуктовата категория е един от основните критерии за иновативност на идеята.
- LEAN иновацията се измерва с това, че неуморно премахва излишъците, рисковете и забавянията.
- Успехът на иновациите няма нищо общо с късмет и гениалност – и още по-малко с магията!
Изтегли тук: Breakthrough Innovation Report 2014