- юли 29, 2015
- 1:41 pm
Двете думи често се срещат заедно и сякаш по подразбиране всеки предприемач винаги стартира с радикално нови идеи, които никой никога не е имал преди него. Разбира се, това не е така.
За да сте предприемач е достатъчно да започнете свой бизнес, дори да е нещо обичайно, като ресторант, фризьорски салон или курсове за обучение. Предприемайки тази стъпка вие вече сте в света на риска, несигурността и собствените усилия, за постигане на успех.
Да се занимавате с иновации, от друга страна, е съвсем различно. Иновативното мислене ще ви гарантира, че вие ще бъдете по-лесно и ясно различими сред конкурентите си, по жизнеспособни и успешни.
Не всеки предприемач е иноватор и не всеки иноватор е предприемач. Основната граница може да бъде прокарана по два паралела – креативното мислене и фокус не върху продажбите, а върху хората. Това отличава иноватора от търговеца в най-общ смисъл.
Новото продава. Затова е необходимо не само да сте добър в нещо и да сте „откраднали занаята“, но и да добавите онази специфична пикантна подправка, наречена иновация, за да станете неустоими за клиентите си.
Независимо дали сте в сферата на услугите или продуктите не стартирайте просто бизнес, стартирайте бизнес с иновации.